Na Tednu restavracij 42 tisoč gostov

Jesenski TR v 87 vrhunskih slovenskih restavracijah je bil znova rekorden

Vsaka ponovitev Tedna restavracij je rekordna! Največja slovenska kulinarična prireditev, ki vsako leto poteka dvakrat, spomladi in jeseni, je tako letos na posebne menije po ceni 15 evrov v 87 vrhunskih slovenskih restavracijah privabila skupaj kar 76 tisoč gostov, samo jeseni od tega 42 tisoč.

Akcija za promocijo vrhunske slovenske kulinarike, ki se je po uvodu v okviru Evropske prestolnice kulture 2012 iz Maribora razširila po vsej Sloveniji, je tako dokončno prerasla v množično gibanje, v okviru katerega dvakrat letno po deset dni dobrojedci vseh generacij potujejo med najboljšimi slovenskimi restavracijami in gostilnami.

Jelena Tramšek, gostilna Tramšek:

“Akcija, gibanje, kulinarična revolucija, to je Teden restavracij. Vsakič dvigne na noge, v vse večjem številu, staro in mlado. Deset dni se govori samo o hrani, kje in kako se  dobro je. Deset dni smo gostili res izjemne goste. Povejte, kdaj lahko pridemo, so bili pripravljeni počakati na prosti termin.”

Med gosti Tedna restavracij je največ mladih, a v dobrojedskem gibanju je tudi vedno več upokojencev. Čeprav poidejo rezervacije v najbolj znanih in najvišje ocenjenih restavracijah najhitreje, gostje potujejo po vsej Sloveniji in izbirajo restavracije glede na atraktivnost posebnih menijev. Prijazna in enotna cena je sicer glavni čar Tedna restavracij, toda večina restavracij pripravi tudi dodatno ponudbo, ne zaman. Gostinci pa niso zadovoljni le zaradi množičnega obiska, temveč še bolj zaradi reakcij gostov.

Grega Repovž, gostilna Repovž:
“Gostje so čedalje boljši, bolj zvedavi, zainteresirani, odzivni, se vidi, da je Teden restavracij zanje tudi neke vrste izobraževanje, skratka vsako leto je več dobrojedcev.”

Elvis Breznik, hotel Korošica:
”Obiskali so nas gostje praktično iz celotne Slovenije, a tudi iz Avstrije in celo iz Italije. Rekli so, da se ravno zaradi te akcije vračajo v Slovenijo.”

Teden restavracij pa močno odmeva tudi na medmrežju. Spletna stran akcije, ki poteka dvakrat letno po deset dni, ima rekordno obiskanost. Podatki za prvih deset mesecev 2015: več kot 160.000 uporabnikov je ustvarilo več kot 2.130.000 ogledov. Še veliko več odmevov, v veliki večini zadovoljnih, pa kroži po družabnih omrežjih, saj so v času TR gostje tudi kulinarični kritiki. Uradna facebook stran Tedna restavracij ima že več kot 14.000 sledilcev in v času akcije dnevno dosega več kot 60.000 uporabnikov.

Komentar gosta po obisku Gastuža, najstarejše slovenske gostilne:
”Hrana in pijača sta bili zelo okusni, postrežba na nivoju, okolica je bila urejena, tudi prostori so prav prikupni. Imele smo se super in zagotovo se vrnemo, da boljše spoznamo okolico in seveda tudi gastronomsko ponudbo. Hvala za lep večer!”

V letu 2016 bo Teden restavracij potekal ponovno dvakrat, spomladi in jeseni.

Uroš Mencinger, pobudnik akcije in selektor sodelujočih restavracij:
”Vsak novi Teden je zaradi rekordnega obiska hkrati spodbuda in obveza za prihodnje leto. Zato že pripravljamo nekaj novosti za leto 2016, da bo zadovoljstvo tako gostov kot chefov še večje. Teden restavracij ni le gibanje, je tudi šola okusov!”


Avtor prispevka: Žan Lebe | Objavljeno: 11.11.2015